Tog en jättelångpaus ...

Hej allihopa läsare!

Beklagar för att jag inte har bloggat på j*vla längre, tog lixom en långpaus .. Glömde helt bort bloggen!

Pinsamt ;$

Ja, mina dagarna hade jag fullt upp med allt, mycket händelse faktiskt! Träffade kompisar för det mesta, fyllde 20  och har skaffat en valp då fokuserade jag på henne hela tiden , uppfostra fattarni väl ..
Valpen heter Katti, fast hon hette Katty från början men jag tyckte att Katti låter bättre och det blir lättare att ropa på henne.. Hon föddes i Helsingsborg den 15 december 2010, jag och min sambo Jonas , en av hans kompisar fick åka ner till Helsingsborg från Örebro och hämtade henne av en dövpar den 26 Febuari 2011.. Så jävla söt hon var när jag såg henne för första gången! Får väl bjuda upp bilderna senare om ni vill se.. Nu är hon 5 månader gammal, lika underbar när jag hämtade henne.. Hon är blandras med fem raser i blodet!

Förresten min Princess har fött fem ungarna den 12 maj 2011, så söta dom är! Ska behålla två kattungar men vilka har jag inte bestämt ännu för alla fem är så söta då kunde inte välja men aja ..

Hrum , jag vet inte vad jag ska skriva mer! , eller jo .. Jag vill bara säga att Jag och bästa vän Petra har fångat våran vänskap igen och ska aldrig släppa henne igen .. <3


Pusskram <3



Postat av: Elina

Ibland har man annat att göra än att sitta och skriva av sig på bloggen ;)

2011-05-28 @ 10:42:27
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej,kolla gärna in på min blogg och se en video som en kille gjort till mig, + han sjunger själv me(;

2011-05-28 @ 11:19:37
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad roligt med en valp :)

2011-05-28 @ 11:21:07
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Eeckis

Älskade syster! skulle jag kunna få låna din design och sedan göra om den på min blogg? (har gjort en ny jag ska fixa ordning) din är så fin<3

2011-05-28 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0