Tidsfördriv lista.

Du heter: Ida
Smeknamn: Pricken
Beroende av: Cigg, mina djur
Vem behöver du mest just nu: Mina bästa vänner, Petra & Micaela <3
Vad tror folk om dig? Haha ingen aning, en kaxig brud kanske.
Stämmer det? Nja, var det förut ja :p
Vad får du oftast komplimanger för? Ögon för det mesta
Vad säger du för att imponera på någon? Att vara ärlig
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? Haha , beror på
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Fixa något god macka, jag är i Brickebacken snart.
Äger du några converse: JAFAN! * Big love *
Sprit, cider, vin eller öl: Dricker alla :p
Brukar du bli för full: Beror på hur mycket man har druckit ;)
Vad har du för mobil operatör: Tre
Är du allergisk i mot något: Noope
Har du haft sex: Ofc!
Hur svarar du i mobilen: Hej
Vem ringde du senast? Älskling min
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi syns sen, * Slängspuss *
Brukar du komma i tid: Jovisst
När mår du bra: När jag är med mina bästa vänner, familjen/pojkvännen och mina djur
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Huvudvärk, seg
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, svart - dom är av mina favoritfärg
Vad tycker du om fötter: Vettefan?
Vad saknar du: Att flytta till ett hus, osv.
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Jafan, vem gör det inte? ;p
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på vad man har gjort under dagen
Är du blyg? Jodå
Sysslar du med någon idrott: Nej inte nu för tiden
Vill du hellre ha mail än brev: Båda och :p
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Har du spytt offentligt: Hahah ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Testa allt killar brukar göra.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det gör jag nog
Är du bortskämd: När jag var liten ja
Vad gör du i morgon: Biltema :)
Vad är det värsta du vet? Våld, Svek och Lögner..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hmm, beror på
Vad behöver du just nu? Inget just nu
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vettefan, Avril Lavigne
Vad längtar du till? Sommar 2011
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut!
Vad är det finaste du fått? Vänner, familj/pojkvännen å mina djur
En speciell dag du minns: Åh, det vet jag inte :p
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: Japp
Om fem månader: Då är det November
Du samlar på: Kläder kanske :p
Gröna eller röda äppeln: Gröna ofc
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vet inte
Gillar du golf: Hah nej
Vilken tid gick du upp idag: Har inte koll på de :p
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja med sambon
Har du strumpor på dig nu: Nepp
Vad ska du göra ikväll: Klockan är redan för mycket
Är det okej att gråta: Japp
När grät du senast: Hm vet inte
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja förut gör jag det!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bra fråga ;D
Bär du glasögon eller linser: Ja glasögon, bara vid datorn och tv.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Hah ne
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Vid elvatiden
Har du piercing: OFC!
Vill du gifta dig: Får se
Vill du ha barn: Yesyes
Solar du ofta: Ja på sommaren
Är du bra på att laga mat: Bra fråga, jo ..
Gillar du att dansa: Jaaadå
Är du flygrädd: Nää
Hur vig är du: Är inte vig x)
Vad dricker du helst när du är törstig: Coca-cola
Vilken är din favoritglass: Vanlij med Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Vet inte
Tycker du om sushi: Ne, har inte smakat å kommer aldrig göra det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, beror väl på vad man är sugen på
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nää
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmännsika, ibland morgonsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna/Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes det har jag.
Biter du på naglarna: Ja tyvärr
Röker du: Jaao
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag , promenad med hunden
Vad gör du på helgerna: Ta dagen som kommer..
Postat av: Elina

Nu känner man dig lite bättre :)

2011-05-28 @ 10:43:12
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: Pilla

Kul lista :)

2011-06-06 @ 18:55:57
URL: http://djurnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0