Måndag ..

Vaknade vid halv nio imorse, gick ut med hunden och tog en morgoncigg .. Lade mig igen bredvid killen min, så vaknade jag igen vid 13.00! Ute var så varmt och gick ut till syrran och killen finns där redan då (:
Jonas bestämde sig att åka till Glanshammar och fick följa med, så åkte vi med syrran Cecilia och naturligsvis Matti..

Jonas skulle kolla efter en motor men han inte ville köpa den så åkte vi och såg en loppis, stannade och kikade lite runt men hittade inte så bra så köpte jag och syrran varsin Oboy plåten, som oboypulver kan hälla i för fem kronor haha det är ingenting men bra att ha! ;D Åkte till ICA och där bredvid fanns en kiosk och vi käkade pizzan för jag orkade inte laga mat senare då!

Nu är man hemma för tre timmar sen , kollade lite här på internet sedan ringde jag till en campingen och där ska vi sova över , POWER BIG MEET 2011 i Västerås med kompisar .. Kul kul! :D

Planerade inför resan till Sundsvall den 30e till 5 juli, stanna där i några dagar och umgås med Jonas´s familj och ska träffa Petra och Mollie .. Spännande för Katti och Mollie kommer att träffa första gången! Kanske träffa Sophie och Isabelle , myspys! Sen åker vi ner till Örebro igen och har tvätt tid den 6 juli och hoppas att vi åker till Västerås på kvällen då! :) Får se vad grabbarna säger då ..


Postat av: En modells liv

Hehe saknar dig med :) Har biljetterna kvar så jag kan åka när jag vill :D

2011-06-28 @ 00:04:26
URL: http://modellinglove.se
Postat av: Pea

Åh, gumman.. Längtar tills du kommer hit. Har verkligen saknat dig en massa!! <3 Och det ska bli såå kul att tjejerna får äntligen träffas :D <3 ILY<3

2011-06-28 @ 09:44:55
URL: http://dayswithmollie.blogg.se/
Postat av: P

Brukar du blogga?? :)

2011-07-01 @ 18:49:19
URL: http://djurnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0