Jag har insett ...

...att jag vill ha 2012 här .
...att min senaste kyss var igår .
...att jag inte gillar människor som ljuger och dom tror att dom är något och djurplågeri .
...att min bästa vän ....
...att jag avskyr när folk snackar bakom om någon och snacka skit .
...att kärlek är underbar .
...att jag alltid kommer att absolut bara mig själv .
...att jag är hemligt förälskad i hemligt? haha .
...att sist jag grät var för ett tag sen .
...att min mobiltelefon är på sängen .
...att när jag vaknade på morgonen vad är klockan!? tänkte jag först .
...att innan jag går och lägger mig tar jag en nattcigg .
...att idag har jag bara vaknat, gått ut med hunden och ska strax fixa mig .
...att jag just nu tänker på jag vet inte .
...att ikväll har jag det roligt i Askersund med familjen och Micaela .
...att imorgon kommer jag att ta det lugnt , städa .
...att jag hoppas 2011 ska bli bra .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0