Askersund ..

Har haft en liten kusinträff!

Roligt att få träffa dom alla igen efter ett år .. Imorse vaknade jag vid 11.00 , gick ut med hunden och försökte fixa mig men det dröjer till vid kl 13.00 så började jag och fixade mig .. Mami och hennes gubbe åkte hit till Brickebacken och plockade upp mig, Jonas och Micaela med Volvon .. Åkte iväg tillsammans med Passat som Cecilia, Kimmo och Matti åker med .. Plockade upp en syster till Madde i Åsbro sedan åkte vi iväg vidare till Askersund och där möts man kusinerna .. Gick till lokal och satt .. Åt smörgåstårta, fikade och pratade! Gick på promenad med Katti och Tyson (Moster´s hund) , vi gick lite runda sedan stannade vi vid coop och handlade lite inför ikväll ska vi ha filmkväll!

Kom precis hem nu och bjuder gärna några bilder (:

Ida & Micaela, på väg till Askersund ..

Mami och hennes gubbe ..

Jonas, Jag och Micaela ..

 

Naturligsvis följer Katti med <3

 

Massa kärlek till dig, bebis .. <3

 

Only me ..

Me .. och Katti bakom :p

En sista bild , omgjort i min mobil .. <3

 

Avslutad av dagen!

Ha en mys lördagkväll ;*

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0