Tack för dagen , Pea <3

Nu sitter jag här och är helt slut, huvudvärk ..
Petra åkte precis med bussen hem till Sundsvall från Söråker!

Idag vaknade jag runt 10.00 , fick panik eftersom jag skulle träffa henne i Sundsvall .. Men fick åka med bil dit med Susanne, Urban och Tilda, naturligsvis följde Katti med <3 Var i stan och satt pratade en massa med Petra, henne har jag inte sett sen juni! Saknade henne rätt mycket och Mollie (hennes nya valp) .. Vi gick till Macdonald´s och åt lite sedan åkte vi hem till Söråker (min sambo´s familj bor här) , Mollie och Katti lekte rätt mycket men Katti var osäker, lite rädd och kanske för att Mollie lekte för hårt mot henne och hon är inte van vid det! Vi gick ner till havet för det var så varmt ute, hundar fick bada då :)

Annars har vi bara suttit och snacka, lekt med hundar .. Så mysigt! Och sen upptäckte jag att Katti blöder lite från slidan, blev orolig och undra varför och tänkte kanske det för att Mollie lekte för hårt och Jonas tror att hon har sprickat slidan men fick gå till Jonas mamma och fråga efter detta .. Hon tror att hon löper, men hon är bara nästan 7 månader gammal? Hmm kanske för tidigt? Men ja det var det antar vi för att när Susanne bar henne och blod hamnade på hennes t-shirts imorse innan vi åkte iväg till Sundsvall, jag har kollat överallt på henne; tassar, nosen, öronen, osv men hittade inte blod så har jag missat det! Då måste det vara därför att hon inte vill egentligen leka med Mollie, så måste hon va irriterad då!

Tilda "Ja nu blir hon kvinna!" , haha aw så söt .. :)


Imorgon åker jag igen till Sundsvall och träffa Petra igen och vi har tänkt att dra till Tranviken , för att hon ska visa mig där .. :) Det blir så kul! Måste passa på innan jag åker iväg ner till Örebro med Jonas och hans kusin på tisdag.. Sedan blir det Västerås .. <3

Mollie & Katti <3

Postat av: Micaela

Hahaha, ja Katti löper nu ;D Alize löpade för första gången vid 6 månader gammal :P

2011-07-03 @ 23:26:55
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: Pea

Tack själv :) Syns om en stund <3

2011-07-04 @ 11:36:03
URL: http://dayswithmollie.blogg.se/
Postat av: P

Finns tikskydd till honhundar men då måste man ha bindor till det... Bara en bekvämhet men inget måste...

2011-07-04 @ 13:46:00
URL: http://djurnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0