NY BLOGG!

Hej alla!

Bara som ni vet att jag har en ny blogg igen ... Grund av att jag ville ha en hundblogg också sedan skapade jag en hundblogg till Katti! Sen tyckte jag att det var bara så jobbigt att ha två bloggar så bestämde jag mig att skapa en blogg till mig och min hund Katti! Det funkade utmärkt så jag kunde skriva bara i en blogg om allting mellan oss så ni kan bara följa efter en blogg om oss, det låter kanske bättre? :)

KOLLA HIT OCH FÖLJ EFTER OSS FRAMFÖR LIVET :)

Bara i hennes liv

Vore tacksam, för jag kommer att ta bort denna blogg efter ni har länkat våra blogg och börjat följt så kommentera gärna den andra blogg om ni följer efter så vet jag det så ni inte missar något! =)

Good Luck! (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0