Kaputt ..

Hej alla!

Har haft fullt upp med senaste dagarna sen jag bloggade sist ..


Vart i Västerås , Power Big meet sen onsdags till idag med grabbarna och Micaela, trots är det sju killar och två tjejer, men fett kul var det än förra året ska jag vara ärligt då! :) , vi har bara badat, solat, gick på marknaden, cruisingen och party! Nästa år ska vi grabbarna planera att åka med cheva VAN buss, husvagnar och nu längtar jag efter nästa år .. Vi sov knappt lixom sov man bara max 3 timmar sen kör vi igen! ;)

Jag tror inte att jag orkar skriva precis allt vad vi har gjort men äh, hoppas iallafall ni fattar vad egentligen man ska göra på Power Big Meet :p , min tösen fick iallafall inte följa med så lämnade jag henne hos min mor och Ingvar, i några dagar .. Det känns konstigt men båda vi två blev jätteglada när vi sågs idag efter tre nätter .. :)


Bjuder några bilder!

Jag och Micaela

 

Jag (å älsklingens bil bakom .. )


Cruisingen

 

 

Grabbarna and me ..

 

Me ;*

 

 

Så får vi räcka med bilderna! :p , haft iallafall supersuper kul ..

Ser emot till nästa år, grabbarna ..

 

 

Postat av: P

Fina bilder och fräck korsett du har :)

2011-07-10 @ 23:41:54
URL: http://djurnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0