<3

Ja, jag sov kl åtta imorse, alla i huset sover .. Kunde inte sova alls, är trött ja men det gick alls inte ;o , så jag kollade på filmer som jag tankade ner , dom var så bra när Micaela tipsade mig ( hon är en riktig filmnörd så ;)
Midnight Movie ( en sjukt film ska jag säga )
och
Grown Ups ( en jätterolig film jag har sett på jättelänge )

Vaknade vid kl 12:00 , gick jag och duschade medan dom andra kom så fixade jag mig och hade knäkjeans byxor , blå linne .. Fikade och Jonas öppnade presenter och jag gav honom en farfym som jag har precis samma men tjejfarfym naturligsvis .. :) sen lade jag mig i sängen och kroppen inte orkar att stå ut och så somnade jag ... Sov så jävla gott! ;o Vaknade nyss, *fan* tänkte jag .. Så gick jag ut med min älskling och nu sitter jag här och bloggar lite och ja .. Har fortfarande ont i ryggen!


Ja nu tänker jag bjuda bilder på mina älsklingar <3

Beauty <3

 

Katti <3

 

Princess <3

 

Katti & Princess <3

Mitt allt <3

tre kattungar är kvar , ska sälja dom fast jag inte vill men måste! För jag bor i tvåan lägenhet :( fast om jag bodde i ett hus så hade jag behöll dom alla .. Menmen!

(en ska jag behålla som är hårig som heter Beauty och en ska Micaela ha som heter Nessie)

 

Nu ska jag gå, åka till bensinstation och kanske köpa något :)

Ni får ha en mysig lördagkväll! ;*

 

 





Postat av: sofia

aww! söta bilder! Beauty har så vacker färg! ;D

2011-07-02 @ 19:09:17
URL: http://sarvidsson.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hahaha, jag sa ju att Grown Ups var jätterolig xD Men Midnight movie har jag inte sett. Ska kolla om den är något för mig ;)

2011-07-02 @ 19:09:33
URL: http://memooriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0