1 Juli 2011

Hay alla bloggare!

Idag
fyller min pojke 22 år, grattis .. <3

Idag har man inte gjort så mycket, drog till Birsta City med Jonas, hans syster och deras mamma.. Kikade runt!
Köpte en cooligt "jeans-knäbyxor" , kmr att älska den x) tre boxer-trosor (trots att jag älskar dem än andra trosor-stiler) två bh:ar (en av dem är en bh-linne, man kan lixom bara ha den utan att ha något påöver) på rea då passa på, en farfym .. Sedan letade vi efter jeans till Jonas men tyvärr hittade vi inget, eftersom dom är fula och inte hans grej ..
Så gick vi in på ÖoB, kikade runt så köpte jag kattgym till katterna, clearasil, pads ( ögon remover ) , två st doftkulor till dammsugare och naglar-lack , rooosa ofc! ;) två big påsar chips , lite godis ..

Sen åkte vi till COOP, systembolaget .. Susanne och Caroline kom in där för att handla lite medan stannade jag och Jonas kvar i bilen, sen kom jag på att jag glömde en sak , kanske en viktigsak .. Fick springa till Åhlens och köpte en ögonbryntrimmaren för att göra ögonbryn fin, min är för fula efter jag har rakat mig men denna gången ska jag sluta med det!!!

Alltså, är nöjd med dagen´s köp =)

Nu ska jag gå ut med hundar så får ni ha det så bra!

Puss
Postat av: P

Ojoj vad du handlar ;)

2011-07-02 @ 10:53:29
URL: http://djurnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0