Ledsen ..

Förlåt att jag inte har hunnit skriva något på bloggen sen november :( , jag ska försöka att skriva mycket jag kan iallafall :) Ändrade lite på bloggen helt själv, ni får säga till om det är något inte som stämmer eller litet felet omkring så kan jag försöka ändra på det :) Micaela ska göra header till mig imorgon ..

För er som inte visste att jag har skaffat ett djur, kan ni gissa?? Njaae, jag vet inte om ni kan gissa men jag kan säga :p Ska lägga upp bilden!! Hon ska heta Mjukis eftersom hon har för mjuk päls, såå go är hon också .. Princess har nog fått en kompis :D Haha, hon försökte leka med Mjukis ..

Btw, jag vet att det är dålig med bilden men det får väl duga :)



Postat av: Micaela

Försöker Princess leka med Mjukis? Naaw! :D

2011-01-08 @ 03:20:32
URL: http://memooriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0