sundsvall / sundsburk ..

Nu är man i sundsvall / sundsburk hemma hos svär far ( Älsklings pappa och hans sambo Eva ) , lång resan hit från Örebro , åkte därifrån kl 13:10 och var här ca 17:50 .. Har inte gjort så mycket egentligen , åkte till hammal och kolla på deras saker i ladan som dom vill behålla eller slänga bort .. Ur kallt ute var det också så satt jag ner mig i bilen en stund så kom dom så åkte vi iväg hem igen , nu sitter jag och bloggar / surfar .. Ska stanna här i norrland i en vecka sen ska vi åka iväg hem till Örebro igen och nästa lördag åker vi till min älskade farmor i ormskogen (en liten bit från Töreboda) där vill jag också äta min favorit pizzaställe, som heter Amanda pizzeria (kebabpizza) , sjukt goda och ni bör testa det , sen vill jag hälsa på min käre far´s grav .. Snart ska vi slå ner soffan och koppla av , checka in teven om det finns något bra film ..





Sundsvall




Töreboda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0