SOLO tidning .

Snart ska jag läsa SOLO tidning nr 11 november 2010

som jag har köpt igår på Kumla Maxi, vart där igår med mami och handlade massa mat totalt blev det ca 1200kr .. Jätterolig :( Nu har jag förstod hur alla föräldrarna känner sig att åka till mataffär och handlade massa för det skulle räcka till barnen också om dom har .. Det är bara jag och Jonas som bor i huset just nu så brukar vi handla för ca 1000-1500 kr per månad men beror på vilken period vi är på ..

Men nu sitter jag och ska läsa solo tidning som jag sa plus Micaela bloggar också bredvid mig med hennes dator :)

Och jag vill säga, till er som brukar läsa min blogg och den ska försvinna och ni ska läsa här bloggen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0