SNÖÖÖÖÖ HAR KOMMIT!

Åhh, snö har kommit i första gången nu på året :D

När jag låg och kollade på barnhemmet film med Jonas sedan tänkte jag bara kolla ut , så såg jag att snö har kommit fram :D Häärligt, så gick jag ut och tog bilder för beviset ...

Tog ut Princess så fick hon vara ute för första gången när ute snöar, så var hon bara " ???? , vad fan är detta som faller på marken och på henne " AwWw såå sööt hon är <3 Så lät jag henne nu att vara ute i härligt väder , har längtat lite efter snö för det är så mysig och när det är mörkt ute .. Längtar ännu mer att det ska bli massa mys och massa snö överallt men kallt .. Lovely !! <3








Hjärtat <3


Älskl Princess <3


Miin älskling <3
Postat av: Micaela

naaaaaaw, så söt!!! :D <3

2010-10-22 @ 19:21:58
URL: http://memooriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0