Ny blogg .

Hej!

Jag har fixat en ny blogg nu igen med Micaela som sitter hemma hos mig nu, för jag vill starta "ett nytt liv" med blogg.. Just innan bloggen jag hade har krånglat in helvete som jag är inte nöjd så har jag bestämt att skaffa ny blogg och ska försöka uppdatera oftare jag kan också.

Varför har du valt namnet på bloggen?

Jo, för jag inte visste vad jag skulle heta och vill ha samma blogg framöver som passar mig när jag har uppväxt upp med ålder, tex när jag är 20år och framöver.. Så tog jag icvs.blogg.se.

vad innebär det?

Jo för att jag heter Ida Caroline Viktoria Svensson så förstår ni varför jag valde de :)

Nu ska jag och Micaela gå och kika på Harry Potter 1-5 filmer, tok längesen man såg den så har vi åkt till Macken och köpt lite gottis till ikväll/natt =) Så får ni ha det så bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0