Muffins .

Mums, nyss har jag bakat muffins .. Hela familjen får smaka imorgon när vi firar hos mami i Stortorp på landet =)



Muffinsar i ungen



Först trodde jag att muffinsar kommer att vara bränd och äckliga som jag såg i ungen ..


Men jag hade fel så blev det så bra ;D
Ps. jag vet att bilder är dåliga men det får väl duga ? :p .ds




Fin va ? :D

Idag har jag och Jonte bara tagit det lugnt, städat i huset .. Men är såååå besviken ... För att jag antar Princess har tagit en ena av mina hörapparter :( :( Fan också att hon inte kan teckenspråk så annars har jag frågat henne vart hon har legat en ... Hmm , hoppas jag hittar den snart (:
Postat av: Micaela

Hahahahaha! Besvärliga Princess ;) synd att hon inte kan teckenspråk :P

2010-10-23 @ 19:39:23
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: sofia

mums, ser så goda ut ;D haha, typiskt katter som älskar att leka bort saker x)

2010-10-23 @ 22:06:39
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0