Hemma från praktiken

Jag har varit hemma från praktiken idag, mådde inte riktigt bra egentligen .. Jonas var hemma också plus han skulle åka in stan och möta några och meka så tänkte jag egentligen träffa Micaela så gjorde jag oxå det så vart vi bara i stan och köpte lite grejer :)

Köpte nagellack , rosa och svart
gråa mjukis ( för Jonas har förstört min favorit mjukis medan han mekade :p )
Leggins
Kattburk (lägga in kattgodis) till Princess
Adress-anhänger till Princess
matskål underlägg till Princess
Leksak till Princess
Hårspänn
elements , fraxinus (gör själv armband)

är nöjd med dagens köp =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På fredag drar man till norrland, ska vara hos älsklings pappa&Eva i en vecka =)
Längtar , åka härifrån kl 13.00 <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0