Harry Potter filmer .

Igår såg vi på Harry Potter och De vises sten ..

 

:Handling:


I den här fantastiska filmen baserad på J.K. Rowlings succéberättelse, får Harry Potter på hans 11:e födelsedag reda på att han är den föräldralöse sonen till två mäktiga trollkarlar och att han besitter magiska krafter. En helt ny värld öppnar sig för Harry när han börjar på Hogwarts Skola För Häxkonster Och Trolldom. Han lär sig den flygande sporten Quidditch och spelar ett spännande spel med levande schackpjäser på sin färd mot den ondskefulle trollkarlen som är ute efter att förgöra honom.

 

:Betyg:




-

Nu ska vi se på Harry Potter och hemligheternas kammare .. :)

Postat av: sofia

svar: åh, då måste jag köpa en sån likadan vågtång om du säger att den är värt att köpa! bra att veta, då ska jag köpa en sån.. :)



& angående tröjan, aha okej!:) eller hur, den är verkligen skönt att ha på sig..!

2010-10-20 @ 15:50:39
URL: http://sarvidsson.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: haha. jo, det har också hänt mig många gånger med tröjor, jeans osv... men aldrig en jacka som jag inte har använts på FLERA månader... haha.

2010-10-20 @ 18:05:28
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0