Dagens köp .

Vart i skolan idag , senare eftermiddag träffade jag Micaela & Petra i stan och så drog jag och Micaela till Buger King först innan Petra kom med bussen, senare de så gick vi runt H&M , BikBok m.m. Men det blev lite shopping för min del idag igen ! :$ , åhhh fan kan inte låta bli att vara i stan och kolla läget men det blev alltid något påse vägen hem :( sucks men men ..


Dagens köp

Tre st Mjuka sockar 79,50 :-

Fancy Trikå 99,00 :-

Tights 79,50 :-

TT allie (149,00 :-) Rabratt 50% 74,50 :-

BB spets lace 99,00 :-

Aroma ther - tvål 21,90 :-

Balsam nutri-prote 28,90 :-

Champoo nutri-prot 28,90 :-

Parfym you rock 295 :-

 

Är jätte nöjd med dagens köp =)

 

 

Nu ska jag gå upp och duscha sedan blire det film, ska se på barnhemmet ! =)

Sjukt bra !!!!!


 

Postat av: Micaela

HAHAHAHAHA! Samma här med filmer :( :P

2010-10-22 @ 19:21:36
URL: http://memooriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0