Trött ..

Nu sitter jag här och är lixom halv-vaken ? Är så matt hela kroppen , fast jag vill sova mer men det fungerar inte så .. Mina ögonen är inte perfekt som de ska, håret stökigt med sodda .. sitter här i köket bredvid fönster och titta ut i lite dåliga väder , vända huvud mot Jonas som sitter där också och fråga vad vi skulle göra idag fast jag ville inte göra något egentligen, han rotade huvud och sa att en kille tingde och var intresserad av hans skoter och jag rotade mig mot fönster igen och tänkte lite sedan blogg.se kom in huvudet och så sitter jag här och bloggar , eller hur ska det vara , skiter i att blogga eller ska jag fortsätta med att blogga ? Jag tror att jag ska gå snart ut, ta röda vinterjacka på mig och titta ner på skorna vad jag ska ha på mig, fast jag har bara convenseskor och skinnstövlar med mig hit till norrland .. Jag funderar ,, jag vet inte när ,, när vi ska åka hem ner till Örebro ... För jag har saknat Princess så mycket ,, hon är speciell ,, hon är nästan som en hund men ni som inte fattar så skiter i och är inte intresserad .. ni som är nyfiken hur jag menade med Princess som är en hund så får ni väl fråga =)


ByeBye

Postat av: sofia

jag är nyfiken!:D

2010-11-01 @ 15:57:07
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0