Töreboda imorgon . <3

Imorgon bär man till Töreboda och hälsa på kära farmor med familjen ..  <3

Idag har jag inte gjort ett skit , idag var inte min dag faktiskt lixom matt i kroppen , trött , seg osv .. Palla med sånt men man kan inte göra nått , eller ? Satt här och längtar bara ihjäl efter lägenhet .. Så har jag tänkt ta bilderna i lägenheten så ni får se hur vi har pysslat lägenhet ;D , jag längtar att den ska vara tok mysig , doft överallt så är jag tryggt .. Höstlov har varit helt ok , det är skönt att vara ensam en stund också (: , kom på att jag måste åka till Stortorp och leta efter ridkläder, osv .. För hittade kanske två sköthästar åt mig och polare , har längtat ihjäl att få rida, pyssla med hästar igen! Ska träffa tjejen i veckan och visa oss hästar (:

Nu har jag beställt lite kläder från H&M , hittade en fin röd klänning som jag kan använda till julafton , en blå blus och en blå t-shirt till darling .. Han vet inget om det ;) thihi!


Puss
Postat av: sofia

svar: haha okej, hade egentligen tänkt köpa vågtången typ på elgiganten eller nått, men när jag fick reda på att vi skulle till ullared, då varför inte att passa på att köpa en vågtång där istället när det är billigt :D

2010-11-05 @ 22:53:33
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0