Snökaoset ..

Shit, nu har det snöat här i Örebro sen idag morse och fortfarande nu, mycket snö överallt och det är så härligt ska jag säga men det är asså problem med trafik, olyckor osv .. Trist! För dom flesta är inte bredd och har inte bytt till dubbdäck från sommar däck :/ shieet , idag var jag hemma från praktik för jag sov sämst i natt och hostat in helvete och tror att jag är på väg att bli sjuk, det blir så när kroppen är inte bredd .. Så åkte jag och Jonas in stan och möta Micaela och åt Buger King sen drog vi till mammi i Stortorp och Jonas testade snöskoter på gång, jag och Micaela letar efter ridkläder som vi ska provrida på torsdag =) Längtar ..

Sen skulle vi dra hem med bussen men jonas fick stopp med snöskoter på vägen eftersom vi tror att bensinen var slut så fick vi ju dra den så när Jonas startade så ramlade jag , stenar överallt på båda händerna .. Icke kul vetja .. Så kom Mammi och Ingvar hem och skulle köra oss hem men vi väntade lite med det och fikade lite och så åkte vi hem, stannade vid STAR bensinstation och handlade lite sen skulle vi åka därifrån så fick vi stopp och inte kunde köra över snö , det var så jävla mycket snö och (lastbil som fixa med att ta bort snö på vägen) Har inte gjort det ena vägen så fick jag och Jonas puttade lite volvon och mammi gasade och försökte och lyckades till slut ..

Puhh , det snöar fortfarande - när skulle de sluta ? Men sluta inte :D

Mammi och Ingvar tyckte att jag ska stanna från praktik imorgon med för det är snökaos och bussarna är inställd imorgon så på na.se sade polisen "stanna hemma!"


Hejhej!



Ska gå och gör något annat med Miccis ;D

Postat av: Isabell Birgersson, Isse

Hej Ida! Isabell här, ifrån Slätte, minns du? Jag skriver till dig för att jag tänkte skicka julkort till din syster Erica, men jag är osäker på hennes adress. Skulle du kunna maila den till mig på [email protected]? Jag skulle fråga henne själv, men det blir så tråkigt =P Vore jättesnällt! Hoppas du mår bra =) Tack på förhand! MVH Isse

2010-11-21 @ 14:52:34
Postat av: Micaela

Miccis!? xD Jag föredrar Mica :P

2010-12-09 @ 20:52:12
URL: http://memooriies.blogg.se/
Postat av: En modells liv

Oh tack :) Btw, kommer till örebro i jan :)

2010-12-14 @ 16:36:14
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0