Pepparkaka-sockerkaka ..

Bakar just nu pepparkaka-sockerkaka , mums .. Tänker bjuda familjen och farmor med bullar, sockerkaka och småkakor ! <3 Nu har jag vaknat fast för en timme sen , gjorde mig ordning .. Så kommer dom andra och plocka upp mig och Jonas så åker vi vidare till Töreboda kl 12.00 , och jag vill verkligen äta kebabpizza där :$ sjukt goda seriöst ..  Men vi får se vad som händer då (: Farmor får träffa sitt barnbarnbarn , Matti .. Loove it <3

Jag måste baka oftare sen i lägenhet så vill mammi och Ingvar komma ;D , när jag var liten så bakar jag alltid något , ofta lixom .. Senare flyttade vi till Stortorp så hade jag ingen lust , var med kompisar osv istället så Ingvar och mammi har saknat mina hemgjorda kakor ;p Så idag passa på att ta med allt kakor vi som har hemma som vi har bakat .. Så dom kan äta loss då xD haha ..


Pusshej!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0