Egen lya den 1 december ..

Heej allihopa! ;D

Som ni inte visste, den 1 december är huset såld och vi ska flytta till egen lya i Brickebacken som mammi min ska kolla på en lägenhet kl 14:00 idag eftersom vi är första i kön och hon ska endå tacka ja även jag och Jonas är i norrland , vi är på akuten och har behov att ha en lya den 1 december .. Såå härligt ska jag säga!! Måste packa ner osv allt , jobbigt men spännande .. Har massa saker i Stortorp på landet (där mammi och Ingvar bor) , jag måste åka dit och börja städa mina saker vad jag ska slänga bort och vad jag ska ha kvar .. !!

Mammi som skrev på hennes facebook
- Jaha, nu flyttar den sista kullen hemifrån =/

aww . Ni kan absolut komma och hälsa på oss i Brickebacken också (:

Alla mina sykonen - Cecilia & Erica bor också i Brickebacken , härligt för mamma att ha sin döttrar i samma område :D (även Madelene bor i Åsbro med sin kille) ..

Lya ska jag pyssla jättemycket med ljus, doft, och allt .. Jag längtar , längtar .. LÄÄÄNGTAR!!
Princess kommer också flytta med oss , självklart! <3 Sen på våren , ska jag skaffa mig ett husdjur .. Ni får se sen i våren vad det blev ;D *lycklig bruden på jorden*


Imorgon bär man hem till Örebro (: Åker härifrån kl 06:00 bitti , det tar 4 timmar resan ner ,
annars brukar det 5-6 timmar .. =)


Hejhej!
Postat av: sofia

svar: jag fattar vad du menar, nawwww så sött! :D så mysig katt du har.



kul att ni ska flytta till egen lya!:) spännande.

2010-11-02 @ 11:06:08
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0